مصاحبه آرشیو خبر ها
حتی اگر پوگبا می ماند ایگوایین را به یوونتوس می آوردم

حتی اگر پوگبا می ماند ایگوایین را به یوونتوس می آوردم

بپه ماروتا مدیر ورزشی باشگاه یوونتوس اصرار دارد حتی اگر پوگبا به فروش نمی رسید گونسالو ایگوایین را از ناپولی به یوونتوس منتقل می کرد.

 

بیانکونری با فعال کردن بند جدایی 90 میلیون یورویی مهاجم آرژانتینی او را قبل از فروش پوگبا به منچستر به تورین منتقل کرد.

 

بسیاری از هواداران و فوتبالدوستان احساس می کنند که پول فروش پوگبا صرف خرید ایگوایین شده است، اما ماروتا معتقد است به هر حال بند جدایی ایگوایین را فعال می کرد.

 

ماروتا در این باره به Rai گفت:

 

من دی لائورنتیس رییس ناپولی را به خوبی می شناسم. او مردی پرشور و احساساتی است. بحث های زیادی با او در مورد انتقال ایگوایین به یوونتوس داشتیم. ما برای خرید او خیلی واضح جلو رفتیم و به ناپولی هشدار دادیم که آماده هستیم که بند جدایی او را فعال کنیم و این کاری بود که در نهایت انجام دادیم. اینکه ما این ایگوایین را به خاطر فروش احتمالی پوگبا به یوونتوس منتقل کردیم حقیقت ندارد. ما می توانستیم ایگوایین را به خدمت بگیریم و همزمان هم پوگبا را به فروش نرسانیم، به خاطر اینکه در طول مدیریت پنج ساله آندرا آنیلی میزان گردش سرمایه ما دوبرابر شده است و ما در حال حاضر قدرت زیادی در خرید بازیکنان جدید داریم.

 

ماروتا در ادامه در مورد مینو رایولا (مدیر برنامه های پوگبا) صحبت کرد:

 

ما رابطه ای دو لبه با رایولا داریم، حتی اگر او برخی مواقع تقاضاهای بیش از حدی دارد با این حال همکاری خوبی با همدیگر داریم، او فردی بی ریا است و احساس و نظرات واقعی خود را به زبان می آورد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
محمد پارسافر
محمد پارسافر«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: